Tuesday 29 March 2011

Video Seks: Peminat Anwar cuba tuduh Tun Mahathir terlibat pulak

Maka semakin kelatlah pemikiran otak otak kemtot dan minda minda kerdil yang menyokong Anwar sehingga cuba nak menuduh Tun Dr Mahathir terlibat dalam pendedahan video seks Anwar.

Kegilaan yang memuncak ini berlaku apabila mereka sudah tidak dapat menerima hakikat bahawa pemimpin yang mereka agungi sebenarnya seorang peliwat dan penzina dan peminat pelacur.

maka penulis penulis upahan Anwar dan pakatan pun mulalah mencaci dan mencarut akan BN walaupun jelas yang merakam video ini adalah rakan akrabnya sekian lama iaitu Datuk Eskay yang terkenal dengan koleksi ayam comel dari Langkawi hinggalah ke negeri Cina.

Malah seorang penulis murahan mereka iaitu Minda Sembelit Ohmak (MSO) pun memulakan dongeng dengan 'mendedahkan' sesuatu yang sudahpun diketahui ramai, bahawa TDM memang kenal rapat dengan SK dulu, malah dia lah yang memperkenalkan SK kepada Anwar si penipu.

kononnya menurut minda sembelit MSO, ini adalah bukti yang Mahathir terlibat kerana Mahathir juga kenal rapat dengan Rahim Tamby Chik.

hebatkan logik sembelit si MSO ni.,...

yang pastinya mereka belum dapat lagi menafikan kandungan video ini dan mereka juga tak dapat menecritakan kenapa Anwar dulu ada Nalakaruppan sebagai teman baik dimana Nala juga bapak ayam dia

dan kini dia ada SK sebagai kawan rapat dan dia ni juga terkenal sebagai bapak ayam...

aku takde kenal sorang pun bapak ayam, kamu ada ke?

kenapa yang Anwar tak pernah putus bapak ayam? adakah kerana dia seorang yang ketagih seks?



Dah lah tu, tak sudah sudah kata yang dia diperangkap...kelakar ke ape?

lain lah kalau aa orang letak pestol kat kepala dia dan paksa dia main...

ini jumpa betina dalam bilik terus nak main lepas tu tudh kena perangkap

tak tahu ke cerita Saidina Abu Bakar yang dihantarkan perempuan perempuan muda oleh yahudi di baitul maqdis dan dia halau semua balik...

itu baru nama sex trap tapi orang beriman dia tak masuk punya...

11 comments:

  1. biar betul ni.bila pulak ada laporan datuk sk yang merakam aksi seks anwar.kalau yang jumpa rakaman aksi seks tu barulah datuk sk.yang si mso ni pulak macam biasalah tulisan berdasarkan andaian.suka menimbulkan keraguan dalam fikiran orang ramai dah macam satu makhluk yang terlaknat tu...

    ReplyDelete
  2. Beberapa ketika dulu aku suka juga menjenguk blognya MSO ni. Tetapi aku dapati tulisannya mengelamun, tiada fakta kukuh dan tentu sahaja berat sebelah tanpa bukti. Ada peminatnya mendakwa kononnya MSO ini berkecuali iaitu tidak menyebelahi mana-mana parti politik dan tokoh-tokohnya. Kononya semuanya dia hentam. Itu semua bohong. MSO adalah penulis proksi pembangkang. Dia hanya layak menulis dalam HARAKAH sahaja. Tulisannya terkeluar dari selera pembacaanku. Tulisannya yang sekali sekala kelihatan condong ke arah kerajaan, UMNO dan BN hanya sebagai satu momok agar menarik perhatian pembaca penyokong kerajaan, UMNO dan BN kekal membaca tulisannya. Ini adalah satu tektik halus MSO untuk meracuni dan memesong pemikiran penyokong kerajaan, UMNO dan BN. Baca boleh tetapi tulisan saudara MSO adalah setaraf dan senada dengan HARAKAH. Sorry MSO saya bukan jenis orang yang boleh di tipu sebegitu.

    ReplyDelete
  3. apa la punya bodoh MSO ni. Tun razak, bawak Tun M. kemudian Tunku bawak Tun Razak. Org British lantik Tunku, kemudian Org Saxon bawak org british. Org saxon dari eropah, org eropah dari tuhan.
    jadik balik balik, tuhan nak tunjukkan kan anwar la.
    bodoh punya MSO.

    ReplyDelete
  4. AKU RASA PENYOKONG ANWAR BUKAN TUDUH TUN MAHATHIR,PAL LAH,TUN ABDUL RAZAK,TUN HUSSEIN ONN,TENGKU ABDUL RAHMAN PUN TERLIBAT SAMA NI.AKU CADANGKAN KAT KORANG:KALAU ANWAR BERSALAH,SURUH DIA TAUBAT NASUHA JE.BUKAN SUSAH SANGAT.AJAK NIK AZIZ,HJ HADI,MAT SABU TENGOK VIDEO TU.

    ReplyDelete
  5. kamu kurang agama nii....adakah kamu ni sembahyang diawal waktu.
    cukup ke sembahyang
    selalu sembahyang beriman
    selalu mendengar ceramah agama,

    tanpa diatas ternyata ..semua adalah pencacacai.

    ReplyDelete
  6. ini blok penipu untuk menjatuhkan maruah seseorang ...senang bukan tapi harga diri dan maruah seseorang.itu kamu kena tanggung segala dosanya yang ada di dunia ini ...hidup kamu di dunia ini hanya untuk menuduh dan mempitnah orang ..jadilah kamu punya bloger.seorang manusia jahanam di dunia ini

    ReplyDelete
  7. “Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa; dan janganlah kamu mengintip mencari-cari kesalahan orang; dan janganlah setengah kamu mengumpat antara satu sama lain. Adakah seseorang dari kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan-larangan yang tersebut) dan bertaqwalah kamu kepada Allah; sesungguhnya Allah Penerima taubat, lagi Maha mengasihani. (Surah al-Hujurat: 12).

    ReplyDelete
  8. Semua manusia dalam dunia ni berdosa,tak payah nak jaga tepi kain orang.Menabur fitnah adaalah dosa.

    ReplyDelete
  9. Kenapa orang2 BN khususnya UMNO tak sudah2 nak memburukkan Anwar Ibrahim? Bukan itu caranya untuk menarik sokongan rakyat kepada BN. BN (UMNO) sepatutnya menjawab kembali semua pertuduhan2 yang dilemparkan oleh Anwar dengan bukti2 yang kukuh, patahkan setiap hujah2 Anwar dengan fakta2 yang tepat. Selesaikan segera segala masalah rakyat yang ditimbulkan oleh Anwar. Barulah politik Malaysia akan menjadi politik yang matang bukannya politik kotor! Ingat...rakyat sekarang semakin bijak dan matang. Boleh berfikir mana yang betul dan mana yang salah.

    ReplyDelete
  10. saudara iman . apakah saudara dah lupa kenyataan Nik Aziz? "siapa yang sokong UMNO/BN masuk neraka".dan ucapan itu disokong oleh pengikut PR. apakah hina sangat orang yang menyokong kerajaan dan apakah saudara juga lupa yang Anwar Ibrahim mengatakan kerajaan kita ni kerajaan yahudi. apakah kita hanya diam membisu sahaja. Nah sekarang kita tunjukkan siapa yang benar dan siapa yang salah. saya tahu kerajaan hanya diam membisu tapi itu tak bermakna kerajaan kita buta. jadi kita sebagai rakyat sepatutnya sedar dan tidak akan berganjak dari terus menyokong kerajaan walaupun diancam berbagai pihak yang taksub.

    ReplyDelete
  11. Pengerusi Sekretariat Himpunan Ulama Rantau Asia (Shura), Abdul Ghani Samsudin berkata bahawa ujian DNA untuk membuktikan keslahan Anwar pertualang bangsa tu tidak ade dalam ajaran Islam. Maki hamun dan menfitnah orang tu ada ke...? Allah tidak menghalang makhluknya untuk mencari ilmu dan mengamalkan ilmu itu ke jalan yang baik dan diredai bukan macam pihak pembangkang menggunakan ilmu yang sedikit diberi Allah untuk membawa manusia ke neraka.

    ReplyDelete