Thursday 14 April 2011

Anwar "tuuutttt..." Shamsidar lepas mesyuarat kabinet...???!!!


Meskipun hujan turun dengan lebat, penduduk Kampung Bandung di N.49 DUN Nangka tidak berganjak untuk terus mendengar ceramah dan pendedahan panas Ummi Hafilda mengenai "kisah gelap" Anwar, Azmin dan Shamsidar!

Setelah gagal mengesan Anwar pada musim kempen pilihanraya Sarawak kali ini, Ummi yang sudah seminggu berkampung di Bumi Kenyalang ini begitu aktif berceramah bagi memperkenalkan kepada rakyat Sarawak tentang "siapakah Anwar sebenarnya di sebalik tabir".

Pada ceramahnya malam tadi, Ummi mendedahkan bahawa ketika Anwar berjawatan Timbalan Perdana Menteri, dia akan bertemu dengan Shamsidar di kondo mewah, pada pukul 5.30 petang hingga 7.30 maghrib, setiap hari Rabu, selepas mesyuarat kabinet!!!

Memang hebat Anwar! Mungkin setelah stress pada mesyuarat kabinet, dia minta "diubatkan" oleh Shamsidar. Paling menarik, abangnya Azmin pun tahu "aktiviti" isteri dan "boss"nya itu. Tapi, biasalah..Azmin tak marah. Maklumlah, "american lifestyle"lah katakan!

Ummi mendakwa Shamsidar dibawa oleh sebuah kereta mewah bernombor WBV 37, milik bekas kawan karib "cium molot" Anwar, Nallakaruppan, dan dibawa ke kondo mewah di Bangsar.

Ini rupanya kerja kamu masa jadi Timbalan Perdana Menteri, Anwar? Itu baru Timbalan PM, kalau sudah jadi PM, entah lagi dahsyat kelakuan dan tabiatnya. Entah-entah setiap mesyuarat kabinet dia nak mesyuarat dia nak perempuan (lelaki pun boleh) duduk kat sebelah dia. Tak ada perempuan dia tak boleh mesyuarat!!!

1 comment:

  1. Afifah tu anak perempuan.Kalau x dibetulkan dari skrg anak tu akan berZINA sepanjang hayat !
    Mahukah ini berlaku sbb politik ?

    Fikirkan lah......

    ReplyDelete